Julhelgen

Hoppas ni alla har haft en riktigt bra jul helg! Hittills har min varit riktigt bra! Julen firade vi hos svärfar med hela A's utökade familj samt faster och kusin.. Mycket mat, fika, klappar, bus, skratt och diskussionen (trevliga sånna) 



Idag har A jobbat och jag har spenderat dagen med Sara, Vickan och deras familjer.. Vi umgicks, åt mat, drack lite vin och spelade spel... Vi skippade dock julmaten och åt tacos istället :)

Nu blåser det storm utanför och jag ska försöka somna! Hoppas på att det går bra så att jag orkar upp (för mig) "tidigt" imorgon, för då ska nämligen jag och Sara åka till Sundsvall för lite mellandags shopping :) Och jag kan tänka mig att jag behöver mycket energi då! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback