27Januari

Nu har jag jobbat i över en vecka! Känna riktigt bra, visst blir jag tröttna huvudet, men de blir nog bara bättre och bätte!
Skulle egentligen ha börjar jobba för två veckor sen, men fick magsjuka :s
Inte roligt! Men ändå kom jag lindrigt undan med korta stunder som jag mådde dåligt och däremellan mådde jag helt okej! Blev bara lite långdraget då mina "sjukperioder" kom med någon dags mellanrum!

Så vad har mer hänt sen jag skrev: 

Nu går jag (oftast) till jobbet,  (alltid) hem från jobbet och alla dagar hittills denna vecka så har jag varit på gymmet! Så även fast jag inte åstakommer så mycket på gymmet, så är jag ändå nöjd och känner att det nog bara kommer att bli bättre! 

Maten sköter jag bättre (om ändå kanske inte helt bra) än jag gjorde innan.. Äter jag lunch på jobbet så blir det oftast sallad och jag har även återinfört smoothies i mitt liv! Sen har jag minskat drastiskt på mängden godis jag äter :D 

Tyvärr har inte allt detta visat sig så mycket på vikten än, men jag hoppas att resultaten börjar komma snart!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback