Nytt år, nytt jag...

... Det är vel så man brukar säga? Nu är det nya året iaf här och visst gör det en, eller iaf mig, lite mer peppad att komma igång med allt!

Om en vecka börjar jag jobba igen, dock bara 2 timmar om dagen (25%)! Då kommer jag automatiskt få mer vardagsmotion, just nu rör jag mig inte mycket, för jag har nämligen tänkt promenera till och ifrån jobbet.. Sen kommer jag även ta med mig träningskläderna så att jag kan träna före eller efter jobbet.. 
Något som även kommer automatiskt när jag börjar jobba är ju lite mer runtiner, som inte heller är något jag har så mycket av nu! :p

Så med rutiner och motion hoppas jag på att må bättre och orka mer! Senare även börja laga bättre mat och mindre godis, som även de borde göra lite för vikten och måendet i stort!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback