Snart jul!

Nu är det inte många dagar kvar till jul!
Just nu håller jag tummarna för att snön ska hinna komma! De lilla vi fått har ju regnat bort se senaste dagarna! Men om man ska tro de som spår väder så kommer vi tyvärr inte få en vit jul i år :(

Sen så håller jag tummarna för att julklapparna som jag beställt hinner komma!! Förväntade mig inte att det skulle ta så lång tid som det gjort! Vill börja slå in alla paket och lägga dom under vår gran! 
Funderar även på att baka och fixa lite innan jul, men vet inte om orken eller tiden räcker till i år..

Idag har vi haft en liten bakisdag här hemma, inte för att vi är speciellt bakis, men mer för att det är skönt att ha en riktigt slapp dag ibland! Men nu har vi slappat klart och ska sätta igång med sändning och fix, det behövs!!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback