Flytten är igång..

Nu är flytten igång.. lite iaf..
Har börjat med några lådor..
Har även tvättat och diskat lite, sånt som måste göras innan sakerna ska packas ner..

I helgen var jag hos Kattis.. Jätte snällt av henne att ta hand om mej..
Sen har hon sovit här i två nätter..  Kändes skönt att slippa vara själv..

Imorgon åker vi och möter upp Veronica som kommer från Riga.. En snabbis bara..
På torsdag kanske vi ska vara hundvakt ett litet tag.. Inte helt bestämt än vad jag vet..
På fredag kväll jobbar jag..
Så jag har lite att göra...
Men i helgen blir jag själv.. Men jag ska ju hinna med att packa och så.. kanske blir de då, beror ju på hur mycket jag hunnit med innan de..

Mamma och pappa kommer nog på söndag kväll, hoppas jag iaf..
Så packar vi och åker så fort vi kan på måndag, så vi kommer hem skaplig tid eftersom allt ska packas ut med.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback