Jobb..

Nu ska jag snart gå och jobb.. börjar 16 men jag går nu vid 15, så behöver jag inte stressa dit och så hinner jag äta innan jag börjar..

Måste prata med chefen idag.. berätta att jag bytt bort en dag och att jag inte vet om jag kan jobba i morgon eftersom jag har blivit sjuk..
Kan iaf inte jobba om jag blir värre än vad jag varit i dag.. och chansen till de är nog stor.. Är förkyld och de har kommit på bara några dagar..
 från att de kliade lite i halsen första dagen,
andra dagen hade jag jätte ont i halsen och ingen röst
och idag är jag helt igentäppt, halsen  har inte blivit bättre och jag har känt mej lite febrig..

Men jag har spenderat hela förmiddagen åt att dricka honungsvatten och te, vilat och stoppat i mej Alvedon så att jag kan jobba idag..
Å nu känner jag mej bättre än i morse.. problemet är att jag idag jobbar 5 timmar, de är ju ok.. men i morgon så ska jag jobba 10 och börjar redan från morgonen..

Men jag hoppas att jag inte blir värre och att jag kan jobba i morgon, vill ju jobba och behöver timmarna!!

Men nu måste jag gå..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback