Lördag..

Idag har jag jobbat.. ett vanlig långt pass på fyra timmar..
Men ändå fick jag ont i huvudet, men de berodde kanske mer på värmen ute..
 Fick lite känningar av de på jobbet men när man kommer ut i den gassande solen och ska gå i 40 minuter hem  utan nästan något att dricka, så kan de ju inte bli annat än huvudvärk..

Jag som såg fram emot en utekväll med Linda och hennes vänner..
Men de blir de ju inget av nu :'(
För jag vill inte ta en tablett och sen dricka några timmar senare.. då mår man inte bra, iaf inte jag..

Så då köpte jag lite grönsaker och ska göra tacos till mej och Tommy ikväll.. 
Inte som en utekväll, men lite speciellt iaf..

Men nu ska jag gå och vila lite..

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback