Måndag

Nu är de måndag och ikväll ska jag iväg och jobba..
Gillar inte att jag slutar 21.20 eftersom jag ska ta mej hem själv.. Men jag ska ta bussen, men de är iaf inte roligt.. Och enligt mitt nya schema så slutar jag nästan alltid då..
Jobbar 4-5 timmar per dag, de dagar jag jobbar, så de blir ju inte så mycket.. men de är nog ganska skönt för kroppen, men får ju så ont i axlarna av att sitta där.. Men de är nog inte lika bra för plånboken tyvärr..
Men jag ska sätta mej idag och söka lite mer jobb tror jag..
Hoppas på att de ringer från de andra stället och säger att jag får administratörs jobbet.. vill ju prova på att jobba med de, tror jag skulle trivas..

Men sen ska jag söka andra jobb, kanske söka någon skola..
Mitt jobb schema går fram till mitten på juni så jag vet inte ifall de blir så mycket mer jobb i sommar heller.. så om jag inte får mer eller ett helt annat jobb som är fler timmar så behöver jag iaf ett till jobb..

Så har jag ont i halsen.. har haft de några dagar.. så jag får se hur de går att prata med kunderna.. men de går nog bra, ska ta med en flaska vatten.. de kanske hjälper..

Har inte fått igång min dator än, Tommy ska försöka springa bort till hans bröder och låna någon sladd så vi vet ifall de är datorn de är fel på eller skärmen.. Behöver en ny dator..

Men nu ska jag gå och göra lite te..


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback