Nu är de roliga slut..

Helgen alltså, fast inte för att de spelade så stor roll för mej..
Jag jobbade under helgen och jag är ju ledig nu :P

De blev inget inlägg igår, somnade nästan direkt efter att jag kom hem..

Sista timmen på jobbet fick jag ont i huvudet och självklart kommer de nästan bara kunder som har skrikande små ungar med sej.. ojojoj
Sen så när ja kom hem hade Tommy diskat och lagat mat, korv i ung och ris.. Jätte gott!
Sen gick jag och vilade innan CSI och i alla reklamer vilade jag, efter CSI var de BullShit på 6:an.. men de sov jag nog mest igenom..  Så då var de god natt

Idag ska vi ner på stan, Tommy ska hjälpa sin bror kolla ut en kostym till balen och studenten..
Jag ska bara gå runt och kolla lite, har ju inte direkt några pengar att shoppa för. Men de är roligare än att sitta hemma...
Sen har jag inget annat planerat..

Men nu är de frulle..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det är jättefint, jag är så himla nöjd!!! Det är ett helt annat rum... Sen så har du väl inte sett badrummet heller sen det blev klart?? Du har mycket att ta igen, du får skynda dig hem, så kan du få ett skönt bubbelbad oxå!!!
Vi har stt upp en hylla oxå med kort på mina systrar och Jonas och Helenas bröllopskort, det enda som fattas är ett kort på dig. Men när jag fråga Berna sa hon att du aldrig fick några studentkort, trist!! Så vi skka försöka snåcka åt oss ett kort från balen i alla fall, du måste ju vara med!! Nu ska vi äta lunch med Berna, vi har ju påsklov!! Sen ska vi åka hem och fortsätta städa, som vi börjat med... Om inte din käre bror hittar på några fler undanflykter så han slipper...
Kram på dig och hare bra!!

2007-04-10 @ 13:25:53
URL: http://www.helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback