Onsdag..

Ja, vad ska jag skriva..
Har varit ner på stan och kollat på kläder till Tommy, hittade inga..
Sen så köpte vi te, några nya sorter och några som vi snart har slut på..

Annars har de inte blivit så mycket..

Funderat en hel del..
Känns ju fortfarande som att mitt liv står still.. vet inte hur jag sak starta de igen...

Ni (om de är någon sån här) som har läst min gamla blogg vet att jag har varit här förut.. att allt står still och att jag måste göra något, att jag inte gillar vart jag befinner mej i livet.. Olika planer till hur jag ska fixa de och så..

En del har ju hänt sedan dess..
Jag har flyttat, de var nog de jag tänkte mycket på då..
Sen har ju mycket annat förändrats..
Förhållanden har tagit slut och många har runnit ut i sanden(som jag skrivit om innan)..
Andra har börjat.. Å så bor jag ju ihop med någon nu, någon jag inte kände då..

Men ett problem kvarstår.. ett stort problem.. Jag har ingen riktig aning om vad jag vill bli, bara att jag vill plugga och att jag måste plugga..
Vet att många inte tycker att man måste plugga.
Men jag känner att för att jag ska komma någonstans så måste jag de..
För att få ett jobb jag är nöjd med så måste jag de..

Nu börjar jag ge upp på tanken att få en lön som närmar sen 10 000.. en låg vanlig lön och jag har inte varit i närheten av de på år!! 
Därför känner jag att jag måste plugga..
Jag vet att allt inte handlar om pengar mej jag måste ju överleva iaf..

Ska nog söka något kanske..

Å detta är inte gnäll, utan bara mina tankar! 
Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste vara riktigt jobbigt att inte veta vad man vill.. Har du inte ens någon liten aning om vad du vill? I så fall kanske du kan få prova på att jobba i några dagar på något ställe? Lite praktik typ för att se om det är något som lockar...
Jag har jobbat, ätit, sovit den senaste tiden.. Jobbar kväll o är lite småförkyld så orken är inte på topp. Men det vore kul att ses lite framöver! Ta en glass på Halvars kanske? Kram

2007-04-04 @ 09:58:48
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback