Snart

Om tre dygn sitter jag hemma i Hammarstrand antagligen..
Då har jag hunnit packa ner alla mina saker i lådor, packat in dem i en släpvagn och åkt de 70 milen hem..
Förhoppningsvis så har vi även hunnit bära upp de saker som ska upp på vinden..

I morgon ska jag träffa Linda en snabbis, hon kommer hit och så ska vi fika lite..
Sen på kvällen ska jag jobba mitt sista pass..
Tur att Roy kunde komma och hämta mej så slipper jag oroa mej över hur jag ska ta mej hem..
Några av de som jag jobbat med har kört hem mej eller erbjudit sej att göra de, de andra gångerna som jag jobbat och missat bussen.. tror jag hunnit med bussen en gång, kanske två, på denna månad som jag jobbat där..

Sen är de ju packandet som är kvar.. Men nu är de nästan bara saker som jag ska använda en hel del kvar, så jag packar nog ner de på lördag medans jag väntar på att mamma och pappa kommer hit..
Sen kommer vi nog packa om lite.. Funderat på att göra de själv, men de är lika bra att vänta..
Sen är de söndag morgon som vi ska kliva upp tidigt packa in så fort de går (förhoppningsvis så får vi hjälp) och åka hem..

Hemresan tar iaf 8 timmar.. kanske mer eftersom vi har vagn och kan/får inte åka så fort..
Sen är jag hemma..

Å vad jag ska göra där vet jag inte riktigt än.. Men de kommer vel..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback