Söndag, men än är inte helgen slut

Eller de är den ju för mej, för i morgon jobbar jag.. 14 -19.30..
Men de är ju inte så länge, ungefär så länge som mina pass brukar vara..

Idag har vi inte gjort så mycket..
tagit igen lite i matväg.. alltså nästan inte ätit något alls..

Sen har vi haft besöka av Jimmy och Bettan på kvällen och Roy under dagen..

Förkylningen är fortfarande jobbig. 
I natt var jag vaken några timmar eftersom jag hostade så mycket..
så fort man ställer sej upp så lugnar de ner sej, men så lägger man sej å då börjar de igen..
Men förutom de så är jag bara slut i kroppen, trött hela tiden känns de som.. spelar ingen roll att jag bara tar de lugnt och vilar, orkar inget mer iaf

Men jag blir nog snart frisk hoppas jag på..

Nu ska jag nog läsa lite..

Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback