Söndag..

Sitter och kollar på day after tomorrow.. läskigt!
Tänk om de där händer.. Eller om man ska lyssna på Tommy, när de händer.. Uvva..
Jag är ju medveten om att de är problem nu, VÄLDIGT medveten..
Men jag var rädd redan när jag var liten.. när jag hörde om klimatförändringar för första gången..
Men alla sa alltid att de inte var något att orora sej för.. de var ju flera 100 år innan något hände..
Men så var de ju inte..

De är ju NU vi kan ändra på de.. sen kommer de ju vara försent..
Sen kommer de inte gå att rädda, men om man ska tro på allt som sägs nu så går de iaf att rädda..
Annars så kommer ändringarna komma inom typ 50 år.. då är jag 70 år..
Jag hoppas att alla tänker efter.. Eftersom stora ledare börjar prata pm de och säger att de faktiskt händer så borde du ju få folk att reagera..

Men vad som händer om vi inte gör något vill jag inte tänka på..
Då skulle jag nog gå runt och vara rädd varje dag..
Sen så vet jag ju lite av vad man kan göra, men hur mycket av de gör jag egentligen??
Vist så har jag ju inte några pengar, men något finns de vel att göra..
Men om man sak tro programmet "BullShit" så selar de ju inte någon roll ifall man sorterar sopor.. Fast de kanske bara pratade om USA.. man kan ju hoppas..
Men hade jag haft pengar så skulle jag nog skänka den till organisationer som vet hur och vad man ska göra..
Men de blir nog i framtiden.. någon gång måste jag vel få ett jobb och få riktig lön..

Ja ja.. nog om rädda värden för denna gång..

Idag har jag läst klart en bok, missat chansen att äta glass och tvättat lite..
de var större delen av min dag...

Nu ska jag försöka förhindra att komma till jobbet med en fläskläpp..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Linda

Mm, det får bli glass en annan dag. :)
Vad har du gjort med läppen?

2007-04-16 @ 10:41:27
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback