Torsdag..

Igår så tog vi de ganska lugnt..
Städade lite och så.. Klippte Tommy, lätt gjort när de är  så kort hår.. Bara att ta maskinen och köra, men fasten att jag körde 100 ggr extra bara för att vara säker på att jag fick allt så missade jag några hårstrån här och var..
  
Efter de gick vi ner på stan lite.. Köpte en MP3 till Tommy, sen kollande vi bara lite...
Tommy bjöd på mat och sen på hemvägen åt vi glass.. Pistage och päron i strut på Halvars! Jätte gott..

I kväll ska jag jobba. Ett sånt där kort pass på typ 4 timmar, får ju bara sånna!
Så får jag se hur jag tar mej hem.. om jag hinner med bussen.. Annars blir de lite svårt.
Men men, får se hur de blir..


Men nu ska jag ta och lägga mej och läsa lite..

Kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback