Harry Potter

Nu har jag sett den sista Harry Potter.. Eller inte den sista men den som går på bio nu..
Den var bra..
Men i alla andra filmer så har de lixom funnit själva historien och så har filmen själv haft en annan handling.. En handling som får ett slut innan filmen är slut, så man känner sej "nöjd".. Som förra filmen, då var handlingen tävlingen..
Men denna film hade inte de, handlingen var bara att de skulle slåss, men de har ju inte slagits färdigt.. Kändes inte som att de var.. nog mycket slut i slutet, känns verkligen att handlingen inte är avslutad. Lite slut tog de ju, men inte så man kände sej helt nöjd..
Låter invecklat, kanske inte är någon som fattar vad jag menar..
Men lite enklare sagt så kändes de inte som att de var ett riktigt slut på filmen..

Annars så har jag nu haft två och en- halv sjukdagar..
Mådde inte bra i måndags så jag gick hem vid lunch, sen var jag sjuk igår.. Men idag klev jag upp tidigt och gick ner på jobbet, men när jag kom dit fick jag veta att jag måste friskskriva mej innan kl 14 dagen innan.. Så de var bara att vända om och gå hem.. Var ju inte direkt så att jag var helt frisk, så de skadade ju inte att ha en sjukdag till.. Men de skulle ju varit skönt att fått sova ut lite mer om man ändå inte skulle jobba.. Men nu har jag lärt mej de..
Pappa bjöd på lunch, jätte gott..
Sen gick jag runt lite på stan.. Behövde en kalender..
Träffade Anna och Johan så jag gick lite med dem.. Riktigt mysigt att vara på stan.. länge sen jag gick runt och bara kollade på saker.. de senaste gångerna man har varit ner så har man haft bråttom och bara köpt de man ska ha sen gått hem..


Men kvällen var härlig..

Film är bäst på bio :D

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Jag tyckte den var bra, gick tyvärr på 18-föreställningen, så det var ju massa barn där. Men det funkade.
Kom precis hem från att ha spelat Lasergame i 4 timmar, svinkul.
ha det bra

2007-08-02 @ 01:39:44
URL: http://ginnungagap.webblogg.se
Postat av: Veronica

Hej, ja vill oxå se Harry, får göra det när jag kommer hem...på hyrfilm förmodligen :( O ja har typ inte haft tid och sitta nå länge vid datorn på veckorna, bara skrivit blogg och sen somnat, ifall du tycker ja är tråkig som inte skriver på MSN! Nu är ja själv i huset, killarna jobbat och Stina är i Fillan med sin mor o far...ja längtar tills Andreas slutar! ¨
Massa Kram på dig!!!

2007-08-04 @ 16:11:42
Postat av: animi

Jag var åxå på den tidiga men vi slapp barn..

2007-08-04 @ 16:22:29
URL: http://animi.blogg.se
Postat av: Veronica

Nja, det är inte foppa, det vart städar tofflor för 60kr...värt att testa och de är hur skön som hellst =)

2007-08-04 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback