ojoj

Nu är de över en vecka sen jag skrev igen.. måste bli bättre på detta..

Under den senaste veckan har de hänt en hel del, men ändå inte så jätte mycket..
Å nu har jag ingen lust att skriva så de blir lite kortfattat..

Jg har jobbat som vanligt.. var hemma i helgen och träffade Jonas och Helena.. Jag träffade ju även resten av familjen men dem träffar jag ju inte så ofta så de var ju lite speciellt.. 
Nu i veckan har jag grillat med Anna, Johan, Anki och Nisse.. jag grillade ju inte så mycket dock.. 
Sen har jag även ätit middag med Sara, mysigt..

Men de viktigaste, iaf för mej...
Är att jag har varit hos farbror D, igen..
Men denna gång fick jag tid för operation.. På måndag kl 8 ska jag vara där.. En liten operation..
De ska ta ut en körtel och kolla vad de är för fel på dem så jag kan få veta varför jag är sjuk..
De är ju bra, men de är ju inte roligt att måsta opereras..
Hoppas de hittar felet bara, så jag kan bli frisk..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ja, hoppas du blir frisk snart. Hoppas allt går bra.

2007-08-10 @ 08:45:19
URL: http://ginnungagap.webblogg.se
Postat av: Veronica

OJ! Ska du opereas tillomed, Gah! Men som sagt, hoppas de hittar nå fel så du slipper vara sjuk, det är ju inge kul. Hoppas allt går fint!!! Kramar! /Veronica

2007-08-11 @ 23:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback