Operationen som inte blev av..

 Nä, ingen operation för mej alltså..

Kom dit vi 8, jätte törstig eftersom jag inte fick äta eller dricka något innan..
Fick en vacker skjorta, sån som man önskar att man hade 10 av i garderoben :p
Eller så inte..
Vid 20 över 9 så kom killen som jag pratat med tidigare och skulle fixa med nålen så jag kunde få dropp..
Precis när han skulle sätta i droppet i nålen som redan satt i min arm så kom läkaren, så de fick vänta till efter hans  undersökning.. Men han klämde på min hals, kollade i näsan och halsen och sa att de inte var nödvändigt med operation, tyckte iaf han..
Så nu har jag fått en kur penicillin istället och ska få ett återbesök om typ en månad.. får se om de blir bättre..
Känns lite dumt eftersom jag inte fått någon medicin alls under de 2 månader jag varit sjuk... utan de kommer när jag egentligen ska opereras..
Ifall jag blir frisk av kuren, vilket jag hoppas, så haf jag ju egentligen gått och varit sjuk lite i onödan..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback