Penicillin, forts.

Jag har fortfarande röda prickar över hela kroppen, å vad de kliar.. Speciellt under fötterna..
På vissa ställen ser de ut som att jag bara har bleka fläckar, eftersom de är mer rött än min vanliga hudfärg..
Men vill ni se hur de ser ut så har jag tagit några bilder och lagt ut i min bilddagbok..
Men jag varnar er:
De är min kropp och den är prickig.. ingen vacker syn..
Sen så är bilderna väääldigt dåliga.. Sorry

Annars i dag har jag hittills inte gjort så mycket... vill ju inte få ut när man ser ut som en prickigkorv, så jag ligger bara hemma och tar de lugnt..

Får se vad de blir i kväll..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ahhh, kollade på bilderna. Fy fan. Det var så det började klia här med. Vad jobbigt. Bli frisk, damnit!

2007-08-22 @ 16:06:38
URL: http://ginnungagap.webblogg.se
Postat av: animi

Om de bara vore så lätt..

2007-08-22 @ 21:35:36
URL: http://animi.blogg.se
Postat av: Veronica

Hej! Vilka idioter, som inte væxer upp då! Du får skriva på Lunar och berætta vad som hænde! Jag har tyværr glømt mobilen i passaten som nu ær i sverige, så jag kunde inte svara på ditt sms nær jag væl skulle gøra det!!! Så du vet! Hoppas du mår bættre nu. och sæg åt dem på skarpen att man inte beter sig som de gjort!! Kramar om!

2007-08-27 @ 11:25:12
Postat av: Linda

Fy tusan.. Det ser riktigt jobbigt ut!

2007-08-27 @ 21:28:32
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback