Men jag ska bättra mej :)

Eller iaf försöka..
De går ju bra nu när jag är ledig för då är jag ju inte så less på att sitta vid datorn..

Nu har jag iaf bokat blijett till "Allt för byn" på intiman.. ska bli så grymt kul! 
Ska åka tåg ner på fredagen.. Efter att jag bokat de fick jag veta att mina föräldrar åker ner med samma tåg men de ska kliva på i Sundsvall, så de kan bli..
Jag ska bo hos Jonas och Helena, de är ju alltid lika trevligt..
Sen åker jag nog hem med Emil och Helena på söndagen..
Många som ska ner och kolla på killarna den dagen, men har ju två föreställningar och alla ska inte gå på samma..

Men nu ska jag gå och hämta ut några biljetter :P

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback