En dag..

En dag med ett jobbigt uppvaknande..
Tommy kom inte och berättade hur mycket vi hade i räkningar denna månad.. aldrig roligt att vakna upp till att veta att man måste betala massa pengar..
Ingen gillar räkningar.. speciellt inte direkt på morgonen :p

Annars har jag som vanligt inte gjort så mycket.. Tommy har jobbat och jag jobbar på att bli en permanent soffpotatis.. lite mot min vilja.. skriver "lite" eftersom de inte är någon som tvingar mej att sitta där och jag skulle säkert kunna göra något annat.. Men de skulle antagligen bli att sitta framför denna dumburk och jag vet inte om de är så mycket bättre..

Jag vill ha ett jobb.. å om jag inte kan få de vill jag iaf ha pengar så jag kan göra något på dagarna..
Shoppa några dagar i veckan skulle jag nog inte ha så mycket emot.. Kunna inreda våran lägenhet som jag vill ha den och inte som den är nu, en blandning av halv snygga saker behöver fixa lite och saker som jag inte alls vill ha..
Förutom pengar så är ju jobb även bra eftersom man oftast får umgås med människor.. istället för att nästan inte träffa någon annan en Tommy och hans familj.. inte för att jag klagar på dem.. Inte alls! Men de skulle vara trevligt med lite andra människor med.. å sånna träffar man inte om man sitter inne i en lägenhet framför tv:n heller.. jag vet!
Men jag vet däremot inte vad jag ska göra för att träffa människor.. utan pengar så kan man inte göra så mycket.. gå runt på stan, sitta på biblioteket.. skulle någon, som man inte känner, komma fram till mej på stan och bara börja prata om allt och inget.. så skulle jag nog tycka de var lite konstigt, underbart om man kunde göra så.. men de kan man ju inte..
Å biblioteket är ju inte känt för att man ska sitta och prata med varan...*shyyy*
 
Så om jag intervjun går bra och jag får jobbet nästa vecka skulle jag bli överlycklig!!
De mesta skulle nog lösa sej då..

Men nu ska jag göra något ovanligt.. gå och kolla på tv :P

kram på er

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, det är en mkt ovanlig sysla du har att se på tv. tsss puss

2007-02-25 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback