Gillar inte regn..

Men förutom regnet har de varit en ganska bra dag..
Vaknade och låg lite extra länge.. är alltid lika skönt :p
Läste lite i en bok som skulle lämnas tillbaka till bibblan idag efter frukost sen gick jag ett ärende ner på stan.. de gick ganska fort och härligt väder var de då(på förmiddagen) 
Efter de gick jag hem, åt lite och läste färdigt boken..
Sen tog jag en powernap och när jag vaknade så regnade de.. roligt..
Jag som var tvungen att gå ner med boken och ännu en gång försöka få tag i Sara och Patriks post..
Men de var bara att klä sej och gå.. lämnade boken och kollade lite efter andra böcker.. gick till deras lägenhet och som vanligt var de ingen hemma, men jag lämnade en lapp där de stod att de skulle ringa mej.. Efter ca20 minuter när jag handlat och var en bra bit på väg hem ringde de.. men jag orkade inte vända utan sa att jag skulle höra av mej i helgen..
Spelar ju ingen roll eftersom jag inte skulle hinna posta breven med dagens post och sen är de juh helg..

Kom hem och tog fram ett av de mystiska paketen ur frysen(ett som jag inte viste vad de innehöll)
Sen fixade jag klyftpotatisen och lite så.. Tommy kom hem just som de myskiska paketet hade tinat.. de var fläskfilé.. mmm med bea till blev de..  gott

Har även blivit uppdaterad på vad som händer i andras liv, strul här och där.. Kan förstå att de är jobbigt när man inte kan göra något och ändå liksom inte låta bli att försöka, inte roligt att bara sitta å vänta och undra.. men jag hoppas att de löser sej.. men de tror jag..

Nu ligger Tommy och sover eller "powernapar" ljudligt :D
och de finns en plats ledig bredvid..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Lång powernap...

2007-02-03 @ 08:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback