Hemska dag..

Dagen har faktiskt inte varit så hemsk..

Klev upp ganska sent, fixa lite här hemma.. kollade massa på tv..
Vid 17 kom Jerry(svåger) och hämtade mej och vi åkte ner på smyg öppning.. Där träffade vi nästan hela "familjen", Tommys familj alltså.. gick runt och kollade ett bra tag, sen åkte vi och åt lite mat..
Körde Jerry  till träningen och sen åkte jag hem och vänta på ett Tommy skulle ringa.. Pratade lite med Veronica.. sen ringde han och på väg från hans jobb var vi nära att krocka.. har aldrig varit så nära att krocka hala mitt liv tror jag.. iaf inte vad jag kommer ihåg, uvva!!

Nu är jag trött och har ont i huvudet.. ska nog gå och lägga mej..

Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback