Hmmm..


Stort mysterium vår el-räkning.. väääldigt hög och vi är nyfikna på vad som kostar.. Men jag ska ringa till dem i morgon och kolla.. kanske bara blivit ett fel.. Hoppas de.. men nu är de mörkt i hela lägenheten.. 

Har haft besök idag med.. Roy och Roger (svågrar) har varit här.. Pluggat och bakat kladdkaka, fast tydligen var den inte så lyckad..
Sen har jag varit tre vändor ner på stan.. seegt.. när jag kom hem andra gången och skulle börja fixa med mitt hår märkte jag att en av sakerna var trasig.. gå hela vägen ner på stan igen.. bara för en lite sak.. ska nog försöka fixa de i morgon istället...
Men nere på stan träffade jag lite folk iaf, kul att få vara lite social..

Ätit tråkiga fiskpinnar och potatis idag.. får se vad de blir i morgon.. har ingen mer potatis nu och så har vi ätit de i två dagar..

Men nu är de snart säsongstart på CSI å de vill jag se!!

kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback