Inte själv..

Första måndagen sen jag kom hem från Hammarstrand i december som jag inte har varit själv.. Utan Tommy har varit hemma.. han jobbar nu mer bara extra.. men han jobbar i morgon så då är jag själv igen.. få se om de blir något mer..

Vi har varit på stan och kollat lite på möbler.. hittade två möbler som jag jätte gärna vill ha, dyra, men precis såna jag vill ha..  men en av dem går inte.. den är för stor.. TYVÄRR!!

Nu börjar jag bli galen, irriterad och desperat!! jag måste ha ett jobb.. jag är ju fast och kan inte göra ett piss! Så mycket enklare allt skulle bli med ett jobb..

Nu är Björn här... Han har kört oss så vi fick handla efter som vi just nu inte har någon bil.. eller vi har en, men den får man inte köra..
Vi åkte även på lite olika affärer, kollade lite mer på möbler.. å tänkbara möbelanordningar, sånt som inte räknas som möbler än...
Så har han ätit med oss, pytt i panna.. Å så bjuder han på efterrätt, semlooor :p

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback