Kort dag..

Idag har varit en kort dag.. inte bara för att jag gick upp 30minuter senare än jag brukar.. Utan allt har bara gått fort..
Spenderade typ 3-4 timmar till att fixa håret.. och de blev inte bra.. bättre men inte bra..
Sen har jag suttit i telefonköer och ställt frågor.. el-räkningen är fortfarande ett mysterium.. och tack vare den kommer jag inte att kunna köpa något roligt till lägenheten denna månad.. fan..

Vad har jag gjort mer..
Lagat mat, vanliga tråkiga kyckling och ris..
Kollat på tv, på 5an, Greys anatomi.. Gråtit, i massor..

Många tror nog och tycker nog att jag är .. mesig.. som gråter så mycket.. men jag tror inte att dessa människor fattar hur de känns..
När man börjar gråta så släpper allt.. spänningar, stress, oro och känslor.. och de behövs, just nu behövs de i massor..
Även om de man gråter för är något som händer på tv.. några människor som låtsas vara några andra och som springer runt på en inspelnings studio, säger och gör som de blivit tillsagde..
De är inte de som är grejen..
Sen gråter jag kanske lite väl mycket nu.. bara för att jag tycker synd om mej själv.. men då får jag göra de, de försvinner.. Har aldrig varit med om detta förut.. om allt som händer just nu.. och allt som inte händer.. vet bara inte vad jag ska göra, hur jag ska reagera och hur jag ska känna..
Men jag är nog inte den första..
De fixar sej, de är jag säker på..

Så håller jag på att bli förkyld tror jag.. uvva.. De är nog Tommy som smittar mej.. men jag ska börja äta vitaminer och vitlökspiller.. Gillar inte vitlök, så de blir piller..

Men i morgon ska jag försöka kliva upp en timme tidigare än vanligt..å en och en halv timme tidigare än idag :p

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback