Mätt...

Känns som jag inte gjort annat än ätit idag.. Men de har jag.. har bara ätit Massor nu sista timmarna..
Vaknade vid 10, runt 11 åt vi de som var kvar av chickenenchiladas…
Sen har jag suttit vid datorn några timmar, efter de gick jag och hämtade Sara och Patriks post och fixade med den..
Jag har även bakat, chokladbollar.. 3 olika smaker.. Vanliga med pärlsocker, vanliga med hallon/jordgubbs strössel och några med arrak och tuttifruttiströssel :p

Efter någon timme gjorde vi korv i ugn och potatismos, riktig inte pulvertjafs..
Ätit, kollat på tv..
Å nu sitter jag här igen..

Oj glömde skriva att vi städat..  

Äntligen blivit av med alla tomma flyttlådor och dem ska vi få återse om någon vecka då vi ska hjälpa Jimmy(svåger) och Bettan att flytta..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback