Nehe..

Klarade inte testet.. är irriterad på mej själv.. om jag bara kan få veta en sak och sen kunna göra de på automatik.. men jag funkar inte så.. jag tror att om jag fått prova typ tre ggr så hade jag nog klarat de.. men nu hade jag bara en gång på mej och klarade de inte.. men gjorde bättre ifrån mej än jag trodde..

Annars har de inte hänt så mycket..
Skulle iväg och fika, men min vän blev sjuk.. stackare. hoppas bara de var en 24 timmars grej..
Städat lite.. Skulle ju få massa gäster idag, men de ångrade sej..
allt har nog handlat om de idag.. testet, fikat och gästerna.. och bara testet blev av..
Sov dåligt inatt.. eller kanske i morse rättare sagt, efter att Tommy gått.. somnade sov hårt, drömde massa, vaknade med ett ryck för att jag trodde jag försovit mej eller nått och de hade typ oftast gått ca25 minuter.. sen somnade jag om igen och så hände allt samma igen.. så höll jag på i 2,5 timmar.. jag var helt slut när klockan ringde och jag klev upp.. Hoppas jag får sova bättre inatt..

Men igår kväll var en sån underbar kväll..  Myste i timmar.. massage, kramar..
Jag var orolig och nervös, men blev så avslappnad.. helt lugn.. Ni som känner mej vet att jag kan ha svårt för de.. speciellt när de ska hända något dagen därpå.. Tack älskling!

I morgon ska vi nog åka ut till Tommys familj.. vare sej de vill ha oss eller inte :p
för vi vill..



kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback