Nervös..

Jag har gått och varit nervös halva dagen.. eller iaf nu på eftermiddagen..
De ringde förut en tjej som frågade lite saker och i morgon ska jag iväg och göra några test.. om jag klarar de blir de intervju och om de går bra kanske ett jobb..
Hoppas allt går bra.. funkar ju inte så bra på test.. men jag får så lov att göra de :p

Annars har jag bara städat och donat..

Å sökt jobb.. flera jobb som jag jättegärna vill ha.. 
Men hoppas jag får antingen de som jag ska på i morgon eller något av de jag sökt idag..

Mat idag blev de egna köttbullar och pasta.. ganska oki.. lite lite smak.. jag som tyckte jag kryddade så bra..

Men jag är så full i huvudet, massa saker som bara far runt.. kan inte tänka rakt.. men men..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback