Nu är powernapen slut..

Hi hi
Vi vaknade efter vår långa powernap och åt lite frulle sen åkte vi och handlade.. typ 500 kr fattigare men så är de när man är vuxen.. mat för en vecka iaf..
När vi kom hem bar vi ner lite lådor och jag klämde mej på något konstigt vis.. kände inget utan de började kännas konstigt i fingret, typ som att de inte kom ut något blod i fingertoppen och då såg jag att nedre delen av mitt finger var uppsvällt och blått.. så jag blev lite orolig.. ryckte och skakade och fipplade och efter ett tag kändes de bättre.. men nu är de ömt och svart.. konstigt, jag tycker att jag borde känna när man gör sej illa..

Men nu är bokhyllan lite mer fylld och jag kan läsa fortsättningen på boken jag lämnade på bibblan igår..

När jag orkar ska jag rensa sängen i gäst/data rummet och bädda eftersom vi ska få främmande på torsdag.. 3st ska sova här..
Så jag hoppas nästan att Saras kompis som skulle bo hos oss nästa vecka inte kommer eftersom de blir väldigt trångt då..
Hon har ju inte hört av sej så jag tror inte hon kommer, men vem vet hon står kanske och plingar på i morgon kväll.. Kanske kommer de andra 2 gångerna som de var sagt..
Antar att hon hittat en annan lösning.. hon skulle juh ändå behövt gjort de om hon tänkt sova hos Sara och Patrik, som de var bestämt från början, eftersom dom inte är hemma denna gång.. Men de flyttar ju hem igen och då om hon saknar plats att bo så kan hon ju höra av sej..
Har ju redan sagt till Sara att de var okej så då är de ju de..

Sen ska jag baka lite tror jag.. chokladbollar kanske.. men jag måste nog diska först *suck*
Alltid lika tråkigt...

Men idag ska vi äta chickenenchiladas, gott..
 Å sen mysa lite..

Kram på er





Senare...

Kul att man har av så många bra vänner, från förr, som alltid finns till hands och som bryr sej om en.. (Ironisk)

Är så J***A less på att ingen ens försöker hålla kontakt, ens anstränger sej en smula..
Jag vet att jag inte alltid är bäst på de heller.. de kan ta ett tag innan man får svar och så, men jag svarar iaf.. Jag försöker, undrar hur ni har de, om ni mår bra och vad som händer i era liv.. 
Ibland får jag svar men då oftast får jag bara ett mummel, något litet.. ett hej och inte så mycket mer.. 
Om de är länge sen vi pratat får jag kanske en snabb genomgång av vad som hänt. Oftast bara de roliga, inga känslor direkt..
Inte för att vara egocentrisk, men de är ingen fråga om mitt.. de märks att ni egentligen skiter fullständigt i vad som händer mej och hur jag mår..  
Men efter att man försökt några gånger och inte får respons så är de inte roligt..  man känner sej oönskad och patetisk.. den där gamla trasan som försöker hänga sej kvar men som ingen egentligen vill ha kvar eller bryr sej om..
Men jag antar att jag inte är rolig nog för att folk ska vilja ha kvar mej som vän..
De är iaf så ni får mej att känna..

Tack så j***a mycket! 

Vill ni ta åt er, så varsågod.. om inte, så skit i de!   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback