T o r s d a g . .

Idag har jag inte gjort så mycket som vanligt.. men jag har fått mer gjort än vanligt.. hur de nu går ihop..
Jag har fyllt i lite papper, kollar upp lite saker och bokat lite tider.. känns mycket bättre nu..

Sen ringde de en tjej från anonymt nummer och de var om en jobb intervju som jag hade givit upp hopp på för ett bra tag sen.. 
Men de blir iaf :D Slutet av nästa vecka.. känns jätte bra!!!

Björn har även varit här och fått sitt hår klippt...

Tommy har dammsugit upp den lilla plastbiten som sitter ovanpå lämpan på min bordsgrill.. så nu är de bara ett hål där :(

kram på er 

Senare..

Nu har jag kollat igenom dammsugarpåsen (BLÄÄ) och hittat min lilla röda plastbit..
så nu är de som de ska igen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback