Tänka sej..

Tänka sej att jag är så.. finns inget bra ord för de jag tänker på.. klurig kanske, smart.. automatisk..
Jag har tyckt att jag är lat och dum eftersom jag sitter stor del av min tid framför tv:n.. men jag har kommit på varför.. eller kanske jag bara kommit på ännu en ursäkt för de..
För skulle jag kliva upp 8 varje morgon och fixa och dona med de jag ska göra så skulle jag nog vara klar efter två dagar.. vist kommer de mer att göra hela tiden men inte så mycket så att de håller mej sysselsatt hela dagar.. Sen till de viktiga, varför de inte är bra att få allt gjort på en gång.. Att inte ha något annat än disk och matlagning som väntar på mej varje dag får mej väldigt deppig.. känner tillslut inte för att göra något.. svårt att förklara hur jag tänker kanske.. Men så blev de förut, veckan innan jag provade på att "jobba".. då mådde jag inge bra.. för då hade jag inget att göra om dagarna och då mår man piss..

Bara så ingen tror något annat så utan att nämna de så söker jag jobb, jag gör även annat ..
Men främst  söker jag jobb, varje dag.. men de är ju inget att nämna om man inte får något.. då kan de vara roligare att höra om.. i och för sej så är de inte så roligt att höra om att jag diskar och lagar mat heller..
Men något måste jag ju skriva om.. kanske ska skriva upp vad jag äter.. kanske är roligare..
Idag blev de typ pyttipanna.. stekt potatis, korv, zucchini och ägg..


Nu ska jag gå och duscha.. Mysa lite, sånt som man behöver..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback