Vilken lördag..

Denna dag är precis lika som alla mina andra dagar..
Förutom att jag sitter själv till 22 ikväll istället för 20.30 eftersom Tommy är och har kul med sina kollegor..

De är lördag.. kul






Jag tror fan snart att (nästan) ingen bryr sej
och de gör nog snart inte jag heller..

Jag har nog bara en dålig dag.. men tyvärr börjar de bli lite för många sånna nu på slutet..
Stackars lilla mej... *Hmf*

Kram på er 



Senare..



Detta är första gången sen jag flyttade hit i somras som jag önskar att jag inte var här..  Verkligen önskar!


Utan att jag var hemma i Jämtland..

Kommentarer
Postat av: Linda

Förstår att det inte är särskilt kul att sitta själv i lägenheten i glo.. :(
I veckan blir det ju Bauhaus iaf.. O så skulle vi ju hitta på något allihopa med. Sen kan ju vi två ta en sväng på stan eller något veckan efter. Inte för att jag har pengar att shoppa för, men det kan ju vara kul att ta en sväng ändå. Eller vad säger du?

2007-02-25 @ 12:58:29
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback