Andra dagen..

Andra dagen.. eller första prov-dagen..
Gick sådär...
Vi stod ute halva dagen typ.. har ont överallt nu efteråt.. fattar inte hur jag ska klara en hel dag..
Men de märker jag i morgon..
Är rädd att jag inte får jobbet.. jag vet att man inte ska ta ut saker i förskott.. men sån är jag..

Vill få till allt nu.. att de ska gå bra ett tag.. så jag får lite ordning på tillvaron..
Känns nästan som att jag är en karaktär i datorspelet sims..
Jag har små mätare som visar hur jag mår, vad som behövs och om jag är på väg uppåt eller neråt..
Just nu är allt på rött känns de som.. hinner inte med något..
Är vel kanske bara nere i en svacka.. de fixar sig nog.. måste bara komma på ett sätt att vända de..
Känns som något elakt kryper runt i magen och huvudet på mej.. oro.. över något, inget och allt..

Nu är kl inte mycket.. men jag funderar på om jag ska gå och sova.. kanske komma upp lite tidigare i morgon och fixa lite här hemma..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback