Första dagen..

Ja, så har första dagen på utbildningen över..
Är helt slut.. massa info som knappt får plats i huvudet.. eller inte riktigt.. inte bara nytt.. bara lite nyare sätt att se på de..
Men de är iaf mycket att ta åt sej...
Men om jag klarar utbildningen så får jag kanske jobbet.. hoppas på de.. de är inte så mycket pengar kanske.. men de är så jag klarar mej.. tror jag.. hoppas jag..

Men jag hoppas även att när jag väl börjar så är jag jätte duktig och att jag verkligen gillar de..
Om jag inte gör de vet jag inte hur mycket jag kommer orka..
Stå utomhus hela tiden kommer att ta på krafterna.. speciellt eftersom jag hatar regn och är frusen av mej..
Men de är kanske något jag kommer över..

Men om allt skulle bli skit så är de juh bara att hoppas på att jag hittar ett annat jobb...

Men nu till något roligare..
Lägenheten är klar.. eller iaf tapetseringen!!
de är så skönt!
Så i morgon ska Tommy skruva ihop bokhyllan så vi kan plocka upp lite saker.. å målningen av tv-hyllan kommer nog dröja så jag vet inte om jag ska börja fylla den med.. känns som att de fortare kommer bli gjort om jag inte gör de.. men vad vet jag..

Fått veta vad jag får i lön och de är ungefär dubbelt så mycket som jag tänkt mej.. så vi klarar oss nog denna månad hoppas jag..

Men nu måste jag ta i tu med den förbannade disken som aldrig vill försvinna av sej själv.. :P

kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback