Fredag..

Idag vaknade jag med huvudvärk.. Tur att jag inte skulle jobb idag..
Ringde och sa att jag inte kommer något mer.. han förstod tror jag..
Så gick jag ner och träffade de andra när de åt lunch.. lämnade igen jackan och de.. inte ett dugg besviken eller sur var någon av dem tror jag.. Dom är så snälla mina före detta kollegor.. de sa att jag var välkommen att följa med på fika någon dag om jag ville.. härligt med sådana människor..

Sen har jag diskat. de låter kanske inte så stort.. men de var de.. Allt var skitigt.. några veckors disk typ.. Fattar inte hur vi lyckats!!!

Nu har jag ätit lite skräpmat och funderar på hur gott de skulle vara med chokladbollar :P


Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback