Lördag..

Idag är de lördag.. underbara lördag..
Sov till typ 11.. drömde att jag kollade på kl och då var den 13.30.. men som tur är var de inte så..
Vi åt lite och sen åkte vi iväg och handlade. Fast mest fönstershoppade.. hittat massor av saker jag vill ha.. och även saker vi båda vill ha..
Men de är inte så ofta man har 14 000 i bakfickan som man kan göra vad man vill med..
Så vi får se hur de blir.. men nu är vi iaf mer överens än förut om vissa saker och hur mycket de kan kosta..
Sen har jag/vi får lite nya idéer.. men de löser sej sen..

nu har vi ätit och kollat på Star Wars.. synd bara att jag inte sett alla de andra filmerna eftersom jag inte fattar så mycket.. har sett de gamla.. och typ en ny innan vi såg den här..

Nu ska jag gå och plocka lite i lådor..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback