Tisdag

I dag har varit en lite mer händelse rik dag...
oj oj oj..
Såg precis vad jag skrev.. om idag räknas som en händelserik dag på något vis har mtt liv blivit ganska tråkigt..
Men jag antar att de har de..

Men iaf.. Hade besök idag, Roger (svåger) kom och lånade internet.. Han behövde plugga lite..

Sen har jag suttit i telefonkö sammanlagt typ 1 timme och 30 minuter.. Första gången så kom jag till plats 7 i väntelistan, men då dog den bärbara telefonen.. så jag ringde till Tommy och klagade lite, då fick jag veta att vi hade en fast telefon nerpackad i en låda..
Då skulle då gå bättre.. men jag tror jag fick prova 5 ggr innan jag hamnade i kö.
De är frustrerande att svara på massa frågor och knappa in siffror bara för att få veta att de "inte kan ta mitt samtal, var vänlig ring senare"!
Men sen gick de och när jag efter att ha gått igenom hela väntelistan (började på plats 60) fick prata med damen så var hon som tur var jätte trevlig, fixade våran faktura problem relativt fort och betalningsbeloppet gick från 2099 till 230 kr.. inte dåligt :D 

Efter att Roger gick härifrån begav jag mej ner på stan för att andra gången försöka hämta posten åt Sara och Patrik.. men inte heller denna gång var de någon hemma, kl 18 på eftermiddagen och de var ingen hemma.. har ingen lust att springa dit varje dag..
Men tyvärr har jag inget telefon nummer så jag blir så illa tvungen..
Skönt med lite motion iaf.. om man ska se något positivt i de..

Annars har jag tvättat, diskat, lagat mat.. de vanliga..

Ni kanske fattar vad jag menar med att jag har ett tråkigt liv..
Men de är nog bara tillfälligt får jag hoppas..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback