Tredje och sista dagen..

Nu är de bestämt.. idag blev sista dagen

De låter kanske som att jag ger upp.. och de gör jag kanske åxå..
Men jag mår dåligt och jag klarar inte av att stå hala dagarna och få arga blickar..
Man känner i hela kroppen att man är ogillad och ivägen.. ingen som gillar att man överhuvudtaget finns typ.. Många kanske tror att jag överdriver, men då kan de inte heller fatta hur otrevliga människor kan vara.. Förutom alla som ignorerar en eller bara muttrar när man försöker få kontakt,
har jag fått höra att jag bara för att jag hade missat Busch tal härom natten inte skötte mitt jobb..
Har även fått en del utskällningar, inte bara av lodisar som skäller på allt och alla utan även av medelålders män i kostym som går och skriker åt en.. En hel del lite småotrevliga människor som minsann vet bättre än alla andra speciellt mer än dumma lilla mej.. och detta efter bara en och en halv dag.. 
Jag kanske är lite cynisk men jag är trött i hela kroppen och mår allmänt piss!

Men jag har även mött trevliga människor.. 
Mina kollegor är underbara.. men utöver de är typ bara en handfull..

Men nu är jag hungrig och ska laga mat..

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback