Grrrr...

I kväll hade jag tvätt tid..  Men någon har snott den!! Å de finns ju inga andra tider förrän typ nästa vecka, om äns då..
Hade inte så mycket jag skulle tvätta, med de lilla som var använder jag ju ofta och skulle ju verkligen behöva tvätta de!


I helgen har jag haft ganska roligt...
Fredag kväll åkte vi hem ganska sen och jag gick ut när jag kom hem.. Riktigt kul var de!
Precis lagom med folk och mycket roliga människor..
I säng vid tre och upp vid nio, inte direkt vad jag kallar nog med sömn..
Men vi hade lite små bråttom trodde vi, så vi åkte upp till Emil och gjorde oss klara där och väntade in lite mer människor. Sen var de upp på traktor race..
Fast på lördagen körde de skoter och åk- gräsklippare.. Jätte kul att kolla på för de var inte nya saker de körde direkt, fort gick de och mycket lera sprutade..
Vi åt uppe i stugan, grillade  grillspett och drack öl. Jätte mysigt var de.
Sen åkte vi tillbaka till race platsen för då var de öltält och uppträdande.. Kände igen låtarna lite dock :P
Men jag var lite för  trött egentligen så de blev en lugn kväll..
Sov inte så mycket mer den natten heller men på söndagen var de dags för traktorerna att köra.. De var ju roligast av allt, stod och skrattade massor!

Men nu är jag tillbaka i stan och har jobbat hela dagen.. Skönt..


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback