Irriterad!!!

Just nu är jag ganska irriterad..

Att inte människor bara kan bete sej!
Fattar inte vad som går genom hjärnan på vissa människor..
TÄNK EFTER!!

Å just nu kanske många undrar varför jag inte kan skriva vad de är som stör mej och vem de är som gör de.. 
Men de är inte bara en sak eller en person utan många..
Eller varför jag inte bara säger till personerna vad de är som stör mej istället för att skriva de här..
Men de är sånna enkla saker, man ska inte så ska jag inte äns behöva säga till om..
De är så onödigt!

Men förutom alla  tanklösa människor så är allt relativt bra med mej..

Hade en rolig helg men en grym bakis-dag!
De var crusing men jag träffade inte alls så många som jag trodde jag skulle göra..
Å människor som jag absolut inte trodde jag skulle träffa var där..
medans människorna som jag trodde jag skulle träffa.. lixom tog för givet, såg man inte någon stans..
Jag sprang runt där  men allas våran "Koftmomma" och hade väldigt roligt!
Sen gick jag hem och tvättade istället för att sova.. Men så kan de gå ibland :P 


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Tommy

Tja. Skulle bara kolla om det är mig du är arg på. Du vet ju att jag inte gillar när folk är sura på mig. Om inte, så är ju det bra.
Åker till Arvika nästa måndag, woohoo! Fy fan vad kul det ska bli.
Ha det

2007-07-03 @ 09:09:25
URL: http://ginnungagap.webblogg.se
Postat av: Linda

Mm, ibland undrar man vad folk tänker med. Om de tänker. Sorgliga varelser. Hoppas att de bättrar sig!

2007-07-03 @ 23:53:43
URL: http://lindawill.blogg.se
Postat av: animi

Jag är inte arg på någon, som jag skrev så var de inte en person utan många.. så de är bara de att folk i allmänhet inte tänker på vilka konsekvenser saker får.. De var mer en uppmaning till människor att tänka efter lite ibland..
Ta åt dej ifall du vill.

2007-07-06 @ 21:24:10
URL: http://animi.blogg.se
Postat av: Tommy

Bwaaaahahha... Nä, då tar jag inte åt mig. Hoppas allt löser sig till det bättre iaf.

2007-07-07 @ 00:50:57
URL: http://ginnungagap.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback