Veckan som gått..

Nu har de gått en vecka sen jag sist skrev..
Ja har bara jobbat två dagar denna vecka och de har varit skönt..
I torsdags var jag på sjukhuset och tog några bilder på halsen.. Får veta i veckan hur de gick..
Men de gav mej något i ett dropp så jag mådde inte så bra resten av den dagen, skönt att jag inte jobbade..
I fredags lagade jag, Sara och Vickan mat, kyckling paj, JÄTTE GOD!!
I går kväll åt jag och Sara ihop och sen drog vi med Jossan och gick på krogen..
Vi hade roligt men de blev lite för mycket folk tillslut och när man måste stå i kö åt vilket håll man än skulle så fick vi nog, gick runt till lite andra ställen men de var ganska sent så vi gick hem.. Sara skulle upp och jobba så de var bara att fika lite och sen sova..

I veckan blir de mycket jobb och de blir skönt.. Komma in i rutiner, för de har jag absolut inte haft denna vecka!

Har även lite annat att fundera på, men de är skönt.. De är viktigt att man känner sej som hemma, så de ska jag försöka fixa.. men de är ju inte bara jag som ska ha de som jag vill, han ska ju trivas han med..
Men de är skönt att ha något att lägga tankarna på, ett litet projekt :P

Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Koftmomma här!! Tänkte bara säga att nu ligger din nya bikiniöverdel på sängen i Hammarn.. Min passade bra, eller tillräckligt bra i alla fall för att jag inte ska orka skicka tillbaks igen...=) Kram!

2007-07-08 @ 20:17:24
URL: http://helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback