Yran är över..

Nu är yran över och jag var inte med så mycket..
Jobbade 6 dagar denna vecka så jag har inte känt att jag kan gå..
kan ju inte gå ut på kvällen och sen vara pigg och trevlig dagen efter om man måste kliva upp kl 6..

Sen så känner jag ju hela tiden av infektionen, att min kropp inte riktigt klarar av lika mycket som den brukar..
Å kroppen tar ju åt sej alla sjukdomsvirus som kommer inom en mils avstånd känns de som.. I fredags gick jag från små förkyld till jätte förkyld under de tre sista timmarna i kassan..
Så i helgen har jag inte mått bra alls.. Som tur var så va de lugnt på jobbet igår och många av kassörerna satt närstan inget i kassan utan hjälpte till på golvet.. Skönt..

Men jag sörjer inte så mycket över att jag inte kunde gå på yran eftersom de har regna alla kvällar tror jag.. iaf tråkigt väder alla kvällar.. Igår på dan skulle de kanske ha varit kul att gå på stan, för då var de fint väder och yran- lördagen brukar vara ganska händelserik även på dagen..
Men de blir vel kanske nästa år..

Idag regnar de jätte mycket så de blir nog att hålla sej inne så mycket som möjligt..
Ska nog iväg och handla lite.. Så kanske de blir lite bio ikväll, får se hur de går..


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback