Yran!!

Nu är Yran här med stråket -veckan! Jätte härlig stämning på stan!
I helgen har de varit fint väder, men nu har de börjat bli lite mer moln.. men de brukar ju hinna försvinna till Yran dagarna börjar...

I lördags så var jag ut på stråket med Sara, John och Patrik.. Trevligt var de men inte riktigt den stämning som de brukar vara, röj i ett tält och kö till många av de andra.. Men vi var nog in överallt ändå : P Lätt om man kan komma före i köerna.. Men vi hade roligt iaf.. På söndag var de mat- jakt för mej och Sara som vaknade tidigt, lite för tidigt tydligen..

I veckan har jag blivit med bjuden på stråket och yran tre kvällen redan, men jag tror inte de blir något.. Jobbar ju sånna dåliga tider för festande.. Men de brukar ju alltid låta så och så går man iaf ; )

Mitt lilla projekt har åxå stått stilla nu ett tag men de kommer nog igång igen när jag inte jobbar som jag gör nu.. de är ungefär två veckor kvar till de.. men jag vet inte om jag kan hålla mej så länge : D


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hoppas du har kul på Yran.
Haha, rensade lite i frysen nu. I understa facket låg det typ 10kg små ostbitar. Nåt du vill jag ska skicka med Björn nästa gång. :D Ha det bäst.

2007-07-26 @ 00:21:46
URL: http://ginnungagap.webblogg.se
Postat av: animi

Nej tack.. klarar mej nog.. de hade jag ju sprat till en magic bullet som aldrig kom :P

2007-07-29 @ 11:42:10
URL: http://animi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback