En vecka senare..

Nu har de gått en vecka sedan jag skrev senast..
Inte mycket som har hänt..
Är hemma i H..

Jag hade inte körtelfeber eller någon varböld.. Utan ett virus..
Ett jävla virus.. vilket betyder att de inte finns någon medicin att få.. utan de är bara att gå och vänta tills de gått över.. Å de vill de ju tydligen inte.. den ända skillnaden som blivit på en vecka är att jag har inte längre ont i halsen utan de känns som att jag har ett skräp där.. något som irriterar massa!
Sen så har jag även fått hosta och blivit "slemmig"..
Bra att slippa ha ont, men min röst är ju ändå inte som den ska vara..
Men de har iaf inte blivit så mycket bättre bytte ett symtom mot två..

Förutom att jag har lite svårt att sova så jag blir lite småträtt om dagarna, är jag ju som vanligt..
Ingen feber eller annan "slöhet"
Så jag går bara runt och känns som att jag har ett hund/katt- hår bak i munnen / halsen och hostar..
Kul..
Håller på att bli galen för jag går ju bara runt här hemma utan att ha något att göra..
Eftersom jag ändå inte ska göra något för då tar de ju bara längre tid innan jag blir frisk..

Men nu ska jag följa med mor och handla..


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback