Helgen..

Ja..
 I fredags skulle jag och Anna äta middag ihop..
Men när jag hämtade henne så hade Johan frågat ifall vi kanske ville följa med ut och kolla på ett band som skulle spela.. Å de ville vi..
Så de var iväg och handla, hem till Anna och Johan där vi lagade lasagne.. Gott blev de..

Sen så gjorde vi oss klara och gick ut i de varma vädret och för festade lite..
Eller jag kanske för festade mycket, lite för mycket..
Sen gick vi på krogen där de skulle spela.. Vi gick hem innan se stängde tror jag..
Anna och Johan drack inte alls lika mycket som jag eftersom de skulle på cocktail party med Bond tema dagen efter..
På natten tog jag mej hem och vaknade upp med ont i huvudet, ett dåligt minne av natten innan och blåmärken som jag inte hade en aning om var de kan ha kommit ifrån..

Vid 13 ringde Anna..
Nisse som åxå skulle med på Bond festen hade inte fått någon date å de undrade om jag ville följa..
De skulle åka inom två timmar.. Så de var bara att kasta sej i duschen och ta ett glas treo..
Så handlade vi mat och presenter och åkte till Trånsviken.. Gjorde oss klara och var på partyt runt kl 16..

Nisse (James Bög) och jag var hanns bondbrud vi hade båda hatt och skinnhandskar, han i svart och jag i röd hatt och vita handskar till de hade jag en svart klänning..
Johan (James straight) och Anna var hanns bondbrud i stora lockar och en jätte söt svart klänning..

Vi hade med oss alldeles för mycket mat och två flaskor martini, två flaskor olika likörer.. Sen hade jag och Nisse En flaska Äpplevin.. Å Johan och Anna hade tre flaskor cider och typ en flaska Explorer.. Å ingenting blev de kvar :P
Sen bjöd även värden och värdinnan på massa skumpa som vi var snäll och hjälpte dem dricka upp..

Kvällen var värdigt lyckad.. Mycket skratt och trevliga människor..
Alla var klädda Bond inspirerat, kostym, klänningar och så var de även en oliv och ett martini glas :D
Nu på morgonen har vi legat ute i solen och bara tagit de lugnt.. Inte alls lika bakis som jag var igår.. Skönt..

Men nu är jag hemma och har ätit skräpmat så jag håller på att spricka.. kanske ska gå ut lite i solen igen.. är jätte fint väder här..


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ahhh... trodde det var Bond-tema som att ni skulle komma med overall o åka traktor... :P
Det verkar iaf som att du hade en bra helg. Det var väl skönt. Väger upp den sugiga fredagen. Ha det.

2007-06-03 @ 16:30:57
URL: http://ginnungagap.webblogg.se
Postat av: Linda

Okej. Jag tänkte bara på muntliga avtal rent allmänt... Men det är ju bra att du ska höra med ams. De måste ju veta.
Haha.. Jag trodde att ni var utklädda till bönder! Så fel det kan bli.. :P
Lycka till med jobbgrejset!

2007-06-03 @ 17:12:05
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback