Midsommardagen

Idag har jag hittills bara varit hemma och tagit de lugnt..
Får se om jag kanske får sällskap ikväll..

Igår var jag i Mjälle på grillkväll..
De var jätte mysigt. Härliga människor, god mat och massor av tårta, kan man be om mer :P
Men de kunde kanske ha slutat bättre.. Igen fara för min del, men jag tror andra kan ha haft roligare.. 
Men så blir de ju ibland..
De började ljusna fram mot 3 tiden och då blev jag mycket piggare så jag körde hem och sov hemma, de är ju skönt att vakna upp i sin egen säng..

Förutom de har jag jobbat..
De har gått bra, haft lite ont i halsen på kvällarna men de går över efter ett tag som tur är..
Vill bara att de ska försvinna helt nu.. Men de kommer vel..

Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Tommy

Alltid skönt att vakna hemma.
Går det bra på jobbet då? Får du jobba mycket?
Hoppas allt är bra.

2007-06-25 @ 10:01:39
URL: http://ginnungagap.webblogg.se
Postat av: animi

Svar på Tommys: De går bra med jobbet.. har fått jobba en hel del nu på slutet och nästa månad jobbar jag hela tiden tror jag.. Allt är bra..

2007-06-26 @ 13:47:02
URL: http://animi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback