Skit-dag

Igår hade jag en av mina dåligaste dagar på länge..
Eller den var den bästa dagen på Väldigt länge, ända fram till runt 15.30..

Jag började dagen med ena anställning intervju på Manpower, efter den gick jag ner en sväng till Sara som var på väg till jobbet.. så medans jag går på stan och väntar på att tiden skulle gå, så jag kunde gå på intervju nr 2 för dagen så ringer de från Manpower.. Jag fick jobbet och de ville att jag skulle komma och skriva kontrakt kl 15.. Så jag gick till Willys på min andra intervju kl 11 men där handlade de om ett extra jobb så eftersom jag blivit erbjuden heltid i iaf en månad tackade jag nej till Willys.. Jag var så j***a glad!!!

Kl 15 går jag ner för att skriva kontrakt men tyvärr funkade inte datorerna så de kunde inte skriva ut kontraktet.. 
Men jag fick tid och plast där jag skulle jobba och sen skulle de komma dit med kontraktet.. Så jag skulle ha börjat idag kl 8.30..
Jätte glad för att jag fått ett jobb går jag ner och säger upp min frisör tid nu må morgonen..
Sen går jag hem, på vägen hem.. ca20 min senare så ringer de från Manpower..
Jag fick inget jobb..

Tack för den!
Jag har alltså tackat nej till ett jobb för att jag skulle börja hos dem..
Jag har faktiskt inte bara tackat nej till Willys utan även så har de ringt från Hammarstrand och undrat ifall jag kan komma hem och jobba i helgen, men de hade jag ju åxå tackat nej till..

Jag var så S****S, J***A, S**T FÖRBANNAD!
Var så arg att jag bara grät!
Trodde jag skulle slå sönder något.. å de var inte långt ifrån heller..

Senare på kvällen gick jag på bio med Sara.. Köpte en godispåse för att tröst äta men de mesta blev nog kvar..
Ville ju ha popcorn.. Vi såg Pirats.. Den var ganska  bra, men inte lika bra som de två första tyckte iaf jag..

Nu ska jag nog städa lite..

Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Tommy

Men så fick du ju tips o råd av massa bra människor... :P

2007-06-01 @ 20:24:40
URL: http://ginnungagap.webblogg.se
Postat av: Linda

Får man göra så?? Det är en muntlig överenskommelse och den ska ju också vara giltig.. Även om det är svårare att bevisa. Ring och säg det till dem! Även om det kanske inte är så lockande att arbeta på ett företag som man uppenbarligen inte riktigt kan lite på....
Lycka till! Kram

2007-06-03 @ 13:12:46
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback