Slutet av månaden igen..

Å dags att betala räkningar..
Fick inte så pass mycket pengar som jag hoppades på.. men så mycket som jag räknade med..
Hoppades att eftersom jag jobbat lite storhelgstimmar så skulle de bli mer pengar än vad jag räknade med.. men de blev de ju inte..
Aja, nu har jag iaf fått min lön och betalat mina räkningar och ännu en månad så har jag inte mer pengar än att jag precis överlever.. Inte roligt att inte kunna unna sej något.. Mycket som jag behöver fortfarande..
Men jag ska ju vara glad för att jag har pengar så jag överlever.. Att de inte är som de var förut.. och de är jag absolut..
Men någon tusenlapp till så jag kunde ha köpt något av de jag behöver skulle ju inte varit helt fel! :P

Denna vecka jobbar jag 6 dagar.. Så jag gör inte så mycket annat än att försöker vila upp mej när jag inte jobbar.. nu två dagar är de ju bara korta dagar på 5 timmar så de är ju inte som att de sliter ut mej...

Skulle ha varit kul att hinna träffa Sara eller Anna lite men de jobbar ju när jag är ledig och tvärt om..
Inatt hade jag planerat att vara vaken mååånga timmar med så blev de inte.. de blev bara en film och vid 01.30 var de god natt... Så går man och lägger sej så blir man pigg igen, som tur är läser jag en så bra bok nu så de gjorde ju inget att jag hade lite energi över :P

Nu ska jag nog sätta mej och äta lite frulle.. eller lunch kanske de heter nu...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Tommy

Haha... du jobbar ju mer än vad jag gör. :D
Hoppas allt är bra.

2007-06-27 @ 13:51:32
URL: http://ginnungagap.webblogg.se
Postat av: animi

Ja, en hel del jobb blir de ju..

2007-06-30 @ 09:49:11
URL: http://animi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback