Tillbaka från akuten..

Nu har jag precis kommit tillbaka från akuten som sagt.. var inte där allt för läge, 3-4 timmar bara..
Anledningen att jag åkte dit för att jag har ont i halsen..
I morse när jag skulle åka till jobbet och satt vid matbordet och skulle precis börja med frulle så hostade jag till och sen var de bara att springa in på toaletten och spela porslinstrumpet.. 
Då var de ju bara att sjukskriva sej (känns ju bra när de bara var min andra dag : /  )
Sen under dan har jag sprungit till toan någon gång i timmen och varit på väg att.. ja..
Men de har inte blivit så mycket mer, många av gångerna så tjöjdes jag bara (vet att många inte kan betydelsen av de ordet,  men ni kan ju gissa) (så har jag kanske inte stavat de rätt heller)
Sen kollade jag iaf i spegeln och ser två knölar nere i halsen och att jag är alldeles röd.. så då ringer jag sjukvårdsupplysningen och hon  som svarade där trodde de var en varböld och skickade mej på akuten..
Anna och Johan var snäll och skjutsade ner mej.. TACK!
Nu senare kom Vickan och hämtade mej.. TACK! Å Vickan ska även komma upp efter hon har slutat jobba i morgon vid 8.30 och köra ner mej igen.. Underbara människa !!!
För kl 9 ska jag vara där och få veta vad proverna som de tog visade..

Uvva.. jobbig dag..
Hoppas jag kan jobba på måndag..  Men just nu ser de inte så ljust ut eftersom jag inte har kunnat prata på hela dagen.. De kunde jag i och fösig inte i går heller men de hindrade mej ju inte.. Å de var nog väldigt dumt :P

Nu ska jag dricka lite te och kolla om jag kan lugna ner halsen..

Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch, det låter riktigt jobbigt! Hoppas att det är något som de kan medicinera iaf, så du blir av med det snart. Krya på dig!!
Kram

2007-06-10 @ 10:33:34
URL: http://lindawill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback