Tillbaka??

Idag ska jag börja jobba igen..
Vet inte riktigt hur de ska gå eftersom jag inte är helt frisk men de är ju bara att vänta och se..
De är två korta dagar till att börja med men den tredje är extra lång.. men men..
Hoppas att de inte blir värre och att jag måste sjukskriva mej igen.. Vill ju inte sitta hemma, de är ju så tråkigt..
Vill bli helt frist och att svullnaden i halsen ska försvinna.. för de är nästan bara den kvar.. "skräpet" känner jag bara ibland och de är då jag hostar.. sen är jag lite snorig på mornarna fortfarande med de går nog över så fort de andra släpper..

I helgen är de midsommar.. jag har inga planer.. trodde jag hade bestämt..
Men de visade sej att de inte blev så..
Får se, kanske bara åker hem och tar de lugnt..

Nu ska jag nog göra mej i ordning..

Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback